Cum sa salvam media | Julia Cage

Acest produs nu mai este disponibil

Media se afla in criza. Nu numai presa scrisa, ci intregul lant de producere a informatiei. Confruntate cu o concurenta crescanda si cu o scadere inexorabila a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de radio, televiziunile, website-urile de stiri sunt, toate, in cautarea unui nou model. Cartea de fata se bazeaza pe un studiu inedit al mijloacelor de comunicare din Europa si Statele Unite si ne propune crearea unui nou statut de „societate de media cu scop nonlucrativ”, intermediar intre statutul fundatiei si cel al societatii pe actiuni. Este vorba despre un model economic adaptat revolutiei informationale si realitatilor secolului XXI. La baza lui se afla ideea fundamentala ca informatia, asemenea educatiei, constituie un bun public. Cartea de fata reprezinta un document esential intr-o dezbatere ale carei mize sunt la fel de importante ca insasi vitalitatea democratiei.

Produse Similare

Alți utilizatori au vizualizat și

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult