Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati | Marian Petcu

119,00 RON

Disponibil pe: Carturesti

Brand: C.H. Beck

Categorie: Carti stiinte sociale. politica

Ultima actualizare: 2024-03-28 03:08:05

Cumpără acum
Adaugă la favorite
Șterge de la favorite

Cititorul se afla in fata primei lucrari de acest tip in Romania. Abordarile pluridisciplinare, inter si transdisciplinare ale comunicarii au un rol important in formarea noilor generatii de adulti, care descopera performantele si limitele in domeniul comunicarii, limbajele si mecanismele specifice. Ideea unui dictionar de termeni din zona comunicarii a prins contur in anul 1997 si se concretizeaza in 2014, dupa multi ani de cercetare si perseverenta.Dictionarul in cifreeste realizat de 50 specialistisunt reprezentate 22 de universitati, 2 institute de cercetare, precum si institutii mass media din 8 taricontine aproximativ 800 de concepte/termeniau fost utilizate peste 1.500 de surse bibliografice – monografii, publicatii seriale, rapoarte de cercetareDin cuprinsDictionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologia comunicarii, comunicare politica, psihologia comunicarii, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiza, argumentare, retorica, cercetarea comunicarii, modele ale comunicarii, audienta, comunicare interpersonala, discurs, comunicare sociala, persuasiune, comunicare publica, influenta sociala, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicariiPuncte forteabordare pluridisciplinare, inter si transdiciplinare a comunicariicolectiv international de specialistiselectie atenta a termenilor relevanti cu accent pe zona de cercetare a comunicariidefinitii insotite de explicatii pertinente si utilenumeroase surse bibliograficeDespre coordonatorDl. Marian Petcu este licentiat in Jurnalism, doctor in Sociologie. Conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Departamentul de Antropologie Culturala si Comunicare. Titular al cursurilor Introducere in Teoriile Comunicarii, Metode de Cercetare, Istoria presei romane. Membru al Societatii de Stiinte Istorice din Romania, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societatii Presei si a Ziaristilor Francofoni.Public tintaDEC a fost gandit pentru studenti, dar se adreseaza in egala masura practicienilor si formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, stiinte militare etc.

Acest produs nu este vândut de qb.ro. Prețul și stocul nu sunt actualizate în timp real. Detalii cu caracter informativ. Pentru cele mai noi informații despre acest produs vizitați site-ul vânzătorului.

Produse Similare

Alți utilizatori au vizualizat și

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult