Fundamentarea filosofica a imaginilor in procesul comunicarii | Irina M. Pop

Acest produs nu mai este disponibil

Cartea pledeza pentru o fundamentare filosofica a imaginilor cu care opereaza comunicarea publica despre identitate. Ea propune cateva repere filosofice contemporane in acest proces fata de care orice alte alternative sunt de salutat. Cartea se concentreaza pe urmatoarele aspecte 1. Problema identitatii; 2. Identitate nationala vs. brand de tara; 3. Problema imaginilor si sfera imaginarului; 4. Simboluri, imagini si identitati si 5. Imagine si identitate - o interpretare inclusiva. Ea invita la o reflectie sistematica asupra identatii care mizeaza pe imaginii in spatele carora stau abordari filosofice consacrate.

Produse Similare

Alți utilizatori au vizualizat și

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult