Ghid pentru managementul proiectelor | Paul Roberts

Acest produs nu mai este disponibil

Multe organizatii nu se schimba nici cand ar avea nevoie, nici cand sunt obligate. Daca s-ar schimba, mai putine dintre ele ar inregistra esecuri. La fel ca oamenii, organizatiile, indiferent daca sunt afaceri sau departamente guvernamentale, se schimba numai daca si cand vor ele. Unele proiecte sunt demarate chiar cu scopul de a provoca o schimbare, asa incat presupun, fara exceptie, o mutatie culturala – o noua maniera de a privi lucrurile, ajustari ale valorilor si comportamentelor, chiar si renuntarea la norme si idei sacrosancte.Managementul proiectelor este inseparabil de managementul afacerilor unei organizatii, in intregul sau. Experienta demonstreaza ca un proiect necesita colaborarea multora, inclusiv a celor care-l comanda si-l finanteaza, a celor care vor utiliza produsul final si a celor care-l vor construi. Si totusi, managementul proiectelor este adeseori delegat unor oameni care se confrunta cu situatii aproape insurmontabile, fiind prea putin sprijiniti sa ajunga la un rezultat de succes.Este plina istoria de proiecte care au intarziat excesiv de mult, care si-au depasit bugetele ori au dat gres lamentabil in a-si atinge scopurile propuse. Editia de fata a acestui mult apreciat ghid explica principiile si tehnicile managementului de proiect si cum se intrepatrund ele cu administrarea de zi cu zi a unei afaceri. Prin abordarea sa clara si bine structurata, el se constituie intr-un manual indispensabil, care-i ajuta pe manageri sa-si mentina proiectele in limitele bugetelor si ale termenelor propuse – cu siguranta ca vor ajunge la rezultatele dorite.Istoria domeniului afacerilor abunda in proiecte care au esuat intr-un fel sau altul si care le-au provocat incurcaturi si prejudicii organizatiilor aflate in spatele lor. Nereusita poate fi atribuita unei multitudini de amanunte, dar motivele comune subiacente sunt doar cateva. Nu e usor sa realizezi un proiect de succes, si ai nevoie de timp, asa incat putine organizatii sunt capabile cu adevarat sa-si duca proiectele la bun sfarsit.Ghidul de fata isi propune sa arate cum pot fi gestionate proiectele eficient in paralel cu „activitatea de baza“ si subliniaza cat de important este, pentru reusita unui proiect, ca toti implicati in realizarea lui sa colaboreze. Cele 12 capitole ale lucrarii abordeaza urmatoarele subiecte: • Componentele unui management al proiectelor eficient • Conceperea si prioritizarea proiectelor • Roluri si responsabilitati in cadrul proiectelor • Formularea viziunii • Planificare: riscuri si recompense • Planificare: calitate • Planificare: timp si cost • Initierea proiectelor • Livrarea proiectelor • Asistenta si asigurare • Incheierea proiectului si etape ulterioare • Integrarea managementului eficient al proiectelor

Produse Similare

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult