Redactarea materialelor de relatii publice | Doug Newsom, Jim Haynes

Acest produs nu mai este disponibil

Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare specifice, regulile stricte de respectat, dar si ?secretele? succesului in redactarea de texte. Autorii prezinta tehnicile de baza in redactarea materialelor persuasive, probleme de stil si de continut, de design si de prezentare valabile pentru toate tipurile de media, trasind portretul-robot al autorului de texte pentru relatii publice perfect. Cuprins:Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea ? Persuasiunea ? Principiile redactarii de materiale ? Memo, e-mail-uri, scrisori, rapoarte si propuneri ? Redactarea de texte pentru mass-media ? Discursurile si alte tipuri de prezentare ? ExercitiiDoug Newsom, profesor la Universitatea Texas Christian, este membru al Comisiei pentru Educatie in Relatii Publice si a fost presedinte al Asociatiei pentru Educatie in Jurnalism si Comunivare de Masa. Bob Carrell (1931-2001), profesor emerit al Universitatii din Oklahoma, unde a fost directorul Scolii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii; sef al departamentului de jurnalism la Texan Christian University. Lucrarile sale se bazeaza pe vasta experienta cistigata in jurnalism, advertising si managementul ziarelor si revistelor.

Produse Similare

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult