Secretul vanzarilor perene | Ryan Holiday

Acest produs nu mai este disponibil

Secretul vanzarilor perene. Arta de a crea produse memorabile / Perennial Seller. The Art of Making and Marketing Work that Lasts de Ryan Holiday este reteta perfecta pentru a crea produse care se vor bucura de succes pe termen lung. Iar prin „produse” intelegem deopotriva carti, filme, muzica sau afaceri. Autorul insusi a marturisit ca a fost obsedat de aceasta idee, motiv pentru care s-a documentat asiduu in legatura cu acest subiect incercand sa identifice o mentalitate creativa comuna sau un tipar comun al tuturor produselor care se bucura de succes pe termen lung. Asa a luat nastere acest audiobook, care aduna la un loc trasaturile datorita carora: Lady Gaga, Rick Rubin, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman Capote, Seinfeld, „Razboiul stelelor” etc., exercita in continuare o fascinatie stranie asupra noastra.Ryan Holiday este unul dintre cei mai de succes scriitori ai generatiei sale, iar succesul sau nu este deloc intamplator. El iti ofera intotdeauna idei si perspective noi asupra modului in care ai putea rezolva diferite probleme care tin de cariera sau de starea ta de bine in general. Daca lucrezi in marketing, Ryan Holiday ar putea deveni idolul tau, daca esti doar in cautare de noi povesti interesante, in cartile lui vei gasi destule.Povestea lui de succes a inceput la 19 ani, cand, a renuntat la facultate pentru a deveni ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”. A continuat prin a consilia numerosi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A detinut multi ani functia de director de marketing la compania nord-americana producatoare de imbracaminte American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google.In prezent detine propria agentie de creatie, Brass Check, care a consiliat clienti importanti precum Google, TASER sau Complex, dar si multi autori de bestselleruri precum: Neil Strauss, Tony Robbins, James Altucher sau Tim Ferriss. Este autorul a sase carti, dintre care le amintim pe: Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising (Growth Hacker in Marketing: Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii), Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator (Crede-ma, te mint: Confesiunile unui manipulator media), The Obstacle Is the Way: The Timeless Art of Turning Trials into Triumph (Obstacolul este calea: Arta straveche de a transforma incercarile in reusite), The Daily Stoic (Ghidul cotidian al stoicului) sau Ego Is the Enemy (Inamicul este egoul).In ceea ce priveste audiobookul de fata, „Secretul vanzarilor perene”, daca lucrezi in marketing probabil ca il vei asculta pe nerasuflate. Daca esti in schimb unul dintre creatori (scrii, compui muzica, pictezi, pui umarul la nasterea unor noi produse), probabil ca interesul tau va fi dublu, iar daca nu te-ai hotarat inca cum vei da lovitura in viata, dar ai planuri marete in aceasta privinta, acest audiobook ar putea reprezenta pentru tine o pretioasa sursa de inspiratie. Din el vei afla:• Cum sa realizezi ceva...

Produse Similare

Alți utilizatori au vizualizat și

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult