Afaceri cladite sa dureze. Editia a II-a/Jim Colling, Jerry I. Porras

52,50 RON

Disponibil pe: Elefant

Brand: Curtea Veche Publishing

Categorie: Carti business si economie

Ultima actualizare: 2025-05-03 14:54:03

Cumpără acum
Adaugă la favorite
Șterge de la favorite

Jim Collins este autor si coautor a sase carti vandute in mai mult de zece milioane de exemplare in intreaga lume. Si-a inceput cariera de cercetator si profesor la Stanford University Graduate School of Business, unde a primit, in 1992, Distinguished Teaching Award. In prezent conduce un laborator de management in Boulder, Colorado, unde preda, desfasoara cercetari si ofera consultanta managerilor de top. Jerry I. Porras este Lane Professor Emeritus la Stanford University Graduate School of Business, unde preda disciplina Comportament si Schimbare Organizationala. Cercetarile sale au vizat de-a lungul timpului caracteristicile companiilor vizionare din Statele Unite si Europa, dinamica schimbarilor organizationale planificate si impactul pe termen lung al viziunii organizationale. Aceasta este una dintre cele mai influente lucraricontemporane, care a zguduit din temelii lumea managementului. In primii zece ani de la aparitie se vandusera in intreaga lume 3,5 milioane de exemplare. Peste 40 de reeditari si traducerile in 25 de limbi fac din Afaceri cladite sa dureze una dintre cele mai vandute carti de profil din toate timpurile. A detinut statutul de bestseller in America de Nord, Japonia, America de Sud si mai multe tari europene. A ramas vreme de peste 6 ani pe lista de bestselleruri publicata de Business Week. Iar Fortune, Wall Street Journal, Harvard Business Review si Fast Company au prezentat-o ca pe o lucrare de mare interes. Relevanta principiilor universal aplicabile descrise au transformat-o intr-o lucrare clasica in domeniul managementului. "In cartea Excelenta in afaceri vorbeam despre transformarea unor rezultate bune in rezultate de exceptie. Insa aici, in Afaceri cladite sa dureze, ne referim la convertirea rezultatelor excelente intr-o companie excelenta durabila." -Jim Collins Cum de a reusit banda de antreprenori renegati ai lui Masaru Ibuka, dintr-o cladire bombardata din Tokyo, in 1945 - cu o oala prapadita pentru fiert orezul drept produs initial -, sa se transforme in corporatia Sony? Cum de a fost in stare Thomas J. Watson sa transforme mica si nesemnificativa Computing Tabulating Recording Company in cunoscuta IBM? Acest bestseller esential pentru orice manager din lume nu prezinta insa numai povesti de succes. Jim Collins si Jerry I. Porras recurg la rigoarea stiintifica pentru a demonstra ca in spatele unor variabile precum "viziune", "tel", "valori" si "misiune" stau perseverenta, capacitatea de a depasi creativ perioadele de criza, dinamismul si dorinta de a construi o companie cu un impact profund, de durata. Cartea este o analiza aplicata a principiilor atemporale care fac diferenta intre companiile cu adevarat mari si cele mediocre.

Acest produs nu este vândut de qb.ro. Prețul și stocul nu sunt actualizate în timp real. Detalii cu caracter informativ. Pentru cele mai noi informații despre acest produs vizitați site-ul vânzătorului.

Produse Similare

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult