Cum sa comunici corect sau Dreptul publicitatii | Elena Grecu, Andreea Rusu, Andreea Tigau

44,00 RON

Disponibil pe: Carturesti

Brand: Evrika Publishing

Categorie: Cărți drept

Ultima actualizare: 2024-05-05 07:57:26

Cumpără acum
Adaugă la favorite
Șterge de la favorite

Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora. Avand deja o expertiza care se bucura de un renume in domeniul proprietatii intelectuale, doamna avocat si consilier in proprietate industriala Elena Grecu a observat conexiunile legale si practice dintre acest din urma domeniu si domeniul publicitatii. Aceasta a aprofundat in consecinta practica CNA, RAC si a instantelor de judecata si si-a consolidat opinii juridice ferme privind modul corect de a face publicitate in Romania.Doamna avocat Andreea Tigau a dobandit in mod particular o intelegere a domeniului publicitatii in baza activitatii sale de asistare si reprezentare a clientilor in fata autoritatilor reprezentative: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Consiliul National al Audiovizualului, Consiliul Roman pentru Publicitate, etc.Pentru doamna avocat Andreea Rusu pasiunea a fost generata de anii petrecuti studiind in afara Romaniei, de observarea diferentelor de comunicare si abordare, de aplicarea unor principii ce deja existau si erau aplicate si, poate, cel mai important, de implicatiile dreptului comunitar in dreptul intern, care inca este usor ignorat, cel putin in acest domeniu. Prin intermediul acestei carti, autoarele incearca sa traseze primii pasi in dreptul publicitatii. Subiecte precum etica in publicitate, publicitatea superlativa si comparativa, folosirea copiilor in publicitatea destinata acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea si etichetarea produselor sunt subiecte de importanta majora pe care autoarele le acopera cu success. Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces. Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.

Acest produs nu este vândut de qb.ro. Prețul și stocul nu sunt actualizate în timp real. Detalii cu caracter informativ. Pentru cele mai noi informații despre acest produs vizitați site-ul vânzătorului.

Produse Similare

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult