Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare/Gary Vaynerchuk

59,40 RON

Disponibil pe: Elefant

Brand: Publica

Categorie: Carti business si economie

Ultima actualizare: 2025-05-07 19:20:16

Cumpără acum
Adaugă la favorite
Șterge de la favorite

In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk ne ofera sfaturi proaspete si detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne creste vanzarile si a detrona competitia prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru retelele de socializare. In cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum sa creeze continut de succes pentru canalele cu atentie subevaluata. Dar de atunci au aparut platforme noi, altele au devenit mai putin relevante si algoritmii promoveaza stiluri noi de continut. Este nevoie de abilitati noi pentru a crea publicitate care sa dezvolte brandurile si vanzarile. In cea mai recenta carte a sa, Vaynerchuk sustine ca afacerile, brandurile, creatorii de continut si influencerii care evolueaza rapid in ziua de azi au un lucru in comun: au deprins arta spunerii povestilor in zonele cu atentie subevaluata, care exista in general in cateva platforme de retele de socializare. Bazandu-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri si succes in marketing, Vaynerchuk concluzioneaza ca cea mai mare transformare si oportunitate este Tiktokficarea Retelelor de Socializare . Din ce in ce mai mult, platformele distribuie continut in functie de ce-i intereseaza pe utilizatori, si nu de persoanele pe care acestia le urmaresc. Companiile mici, corporatiile mari si creatorii pot profita de aceasta tendinta pentru a-si dezvolta brandul si a-si creste vanzarile prin producerea de continut relevant si strategic, chiar daca nu au o audienta. Dar cum se face continutul relevant? Cum ar trebui sa arate reclamele in aceasta lume moderna? In Day Trading Attention , Vaynerchuk ofera raspunsuri detaliate la aceste intrebari si chiar mai mult, dezvaluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea moderna, folosind strategii pe care le poti pune in aplicare chiar din clipa asta. Gary a fost unul dintre primii cu care am facut un interviu oficial cand am inceput sa ma formez in aceasta industrie si ne-a oferit sfaturi extrem de valoroase mie si familiei pe parcursul anilor. Gary este mereu racordat la pulsul inovatiei si la cultura pop si stie foarte multe lucruri despre lumea retelelor de socializare si despre felul in care brandurile si companiile pot avea de castigat de pe urma platformelor de socializare si a creatorilor digitali . ( CHARLI D'AMELIO, PERSONALITATE TV SI DIGITALA SI ANTREPRENOARE ) Am avut onoarea de a coordona eforturile de marketing ale catorva branduri mari, dar, indiferent de experienta acumulata, nu ma pot relaxa, pentru ca lumea continua sa se schimbe. Cartea lui Gary face un lucru minunat, modernizand tacticile pe care le-am folosit cu totii si facandu-le relevante intr-o lume noua. Daca un cal batran se poate invata la ham, imaginati-va ce poate invata unul tanar! ( BOZOMA SAINT JOHN, DIRECTOARE INCLUSA IN MARKETING HALL OF FAME, AUTOARE SI ANTREPRENOARE ) Cartea aceasta le deschide specialistilor in marketing, celor din consiliile de administratie si directorilor executivi o fereastra pentru a intelege cat de important este sa fie la curent cu tendintele consumatorilor, acolo unde atentia subevaluata, mai ales pe platformele noi, iti poate oferi un avantaj competitiv. Abilitatea innascuta a lui Gary de a intelege oamenii este unica, astfel ca identifica oportunitati cu ani intregi inaintea altora. ( CAROLYN EVERSON, CONSULTANT SENIOR LA PERMIRA SI BCG SI MEMBRA IN CONSILIUL COMPANIILOR WALT DISNEY, COCA-COLA SI UNDER ARMOUR ) Unul dintre lucrurile pe care le-am invatat stand in preajma lui Gary in ultimii zece ani este ca, atunci cand observa tendinte noi ale consumatorilor sau practici noi performante de marketing, oamenii ar trebui sa-l asculte si sa actioneze in virtutea lor. ( MICHAEL RUBIN, DIRECTOR EXECUTIV AL FANATICS ) GARY VAYNERCHUK este presedintele VaynerX, un holding de companii de comunicare, si presedintele activ al VaynerMedia, o agentie globala de publicitate si media. Este CEO si creatorul VeeFriends. Antreprenor in serie, cunoscut ca GaryVee, este considerat unul dintre cei mai vizionari ganditori din afaceri, avand o voce importanta in ceea ce priveste cultura, relevanta si internetul. Este autor de bestsellere New York Times si unul dintre primii investitori in companii precum Facebook, X (Twitter), Tumblr, Venmo, Coinbase, Snapchat si Uber. Este membru in consiliul de administratie la Bojangles Restaurants, Global Citizen Forum, MikMak, Pencils of Promise si membru al charity: water.

Acest produs nu este vândut de qb.ro. Prețul și stocul nu sunt actualizate în timp real. Detalii cu caracter informativ. Pentru cele mai noi informații despre acest produs vizitați site-ul vânzătorului.

Produse Similare

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult