Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului cultural/in artele spectacolului. Accentul cade pe importanta utilizarii unei structuri logice si verificabile, in functie de obiective clar stabilite, pe necesitatea documentarii detaliate, in scopul minimizarii riscurilor si pe obligatia transmiterii cu acuratete a mesajelor.„Sper ca aceasta carte sa-i ajute pe cei aflati la inceput de drum sa isi descopere in mod rational punctele tari si sa isi construiasca o serie de repere pe care sa se bazeze in diferite proiecte. Mi-ar placea sa stiu ca studentii mei pot recunoaste, asuma si crea valori. Ca au invatat cum sa isi evalueze ideile si ca au capatat cunostintele necesare si curajul de a le implementa.“ (Irina Ionescu)
Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...
Citește mai multBicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...
Citește mai multCuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...
Citește mai mult