The Ten Principles Behind Great Customer Experiences, Paperback/Matt Watkinson

151,99 RON

Disponibil pe: Elefant

Brand: FT Press

Ultima actualizare: 2025-05-21 14:41:05

Cumpără acum
Adaugă la favorite
Șterge de la favorite

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever. This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers' experiences, whatever your business does and whoever you are. For managers, leaders and those starting a new business , the book shows that making improvements customers will appreciate doesn't need to be complicated or cost a fortune.

Acest produs nu este vândut de qb.ro. Prețul și stocul nu sunt actualizate în timp real. Detalii cu caracter informativ. Pentru cele mai noi informații despre acest produs vizitați site-ul vânzătorului.

Produse Similare

Cum să alegi hamacul potrivit

Hamacul poate fi un companion de relaxare perfect într-o zi de vară. Indiferent dacă dorești să te relaxezi în propria ta curte sau să te odihneș...

Citește mai mult

Cun să alegi cea mai bună bicicletă pentru copii

Bicicleta este un element esențial în dezvoltarea copilului. Nu numai că stimulează abilitățile motorii și percepția spațială, dar contribuie la o star...

Citește mai mult

Cum să alegi cel mai bun cuptor cu microunde

Cuptorul cu microunde este un electrocasnic esențial într-o bucătărie modernă. Acesta economisește timp și energie și permite gătirea sau încălzi...

Citește mai mult